weekend 13/14 september - Reisverslag uit Skive, Denemarken van stijn bierkens - WaarBenJij.nu weekend 13/14 september - Reisverslag uit Skive, Denemarken van stijn bierkens - WaarBenJij.nu

weekend 13/14 september

Door: stijn

Blijf op de hoogte en volg stijn

15 September 2014 | Denemarken, Skive

Het weekend van 13 en 14 september zijn mijn vader en moeder langs geweest, na een heeeeeele lange heen reis waren ze rond 3 uur gearriveerd. Ze hadden zelf gebak mee genomen dus ze kregen meteen een verdiend bakje koffie van mij.
Na de koffie heb ik ze een rond leiding over de bedrijven gegeven. Toen ik klaar was over mijn spectaculaire verhalen gingen we naar het pensionnetje waar zij die nacht verbleven. Ze hebben daar want rond gekeken en uitleg gekregen en toen zijn we in Viborg bij de chinees gaan eten. Dat smaakten zeer goed en heb daar weer afschijdt moeten nemen omdat ik nog met mijn klas genoten opstap wilde.
Ik ben dus s`avonds nog naar Herning gereden naar een klas genoot van mij waar wij verzamelde om weer eens ouderwets een borreltje te pakken in het cafè. Ik ga hier verder niet op in, maar toen wij richting huis gingen kwamen we wel toevallig de stage boer van mijn klasgenoot tegen die wilde gaan melken....

Zondag zijn we naar Legoland gereden, dat is daar niet ver uit de buurt. Het is wel een kinderpark maar zeker de moeite waard om een keer heen te gaan. Ook de achtbanen waren zeker spectaculair als je de avond ervoor een borreltje in het cafè hebt gepakt.

S`avonds zijn we nog met z`n alle in een pizza tent uit eten geweest en toen is iedereen weer naar huis gegaan.