weekend - Reisverslag uit Skive, Denemarken van stijn bierkens - WaarBenJij.nu weekend - Reisverslag uit Skive, Denemarken van stijn bierkens - WaarBenJij.nu

weekend

Door: stijn

Blijf op de hoogte en volg stijn

25 Augustus 2014 | Denemarken, Skive

Vrijdag avond
vrijdag avond ben ik met nick naar de kebab zaak geweest om wat lekkers te halen, want Hans ging met zijn vrouw en zus uit eten in Skive. Het smaakte zeer goed en met daarna een lekker flesje bier was het een avond vullend programma.

Zaterdag
Zaterdag heb ik s morgens gevoerd en ben ik na het eten mee geweest naar een maïs bek voor aan de hakselaar. Dit was een 2e handse 6 rijige kemper bek. Deze stond een Half uur rijden vanaf het bedrijf waar ik zat. S middags ben ik naar thijs gereden, daar heb ik hem opgehaald en we zijn Horsens de stad geweest. Wij hebben daar wat rondgelopen en gekeken waar we s avonds op stap konden. Rond 7 uur zijn we terug gereden naar het bedrijf van thijs en hebben we gewacht op de andere 2 klas genoten die ook mee op stap gingen. Rond 10 uur gingen we weer de stad in en we waren pas weer in de laten uurtjes terug

zondag
zondag heb ik uitgeslapen en ben ik s middags weer terug gereden naar mijn eigen bedrijf. Daar heb ik s avonds weer de koeien mee gedaan.