weekend - Reisverslag uit Skive, Denemarken van stijn bierkens - WaarBenJij.nu weekend - Reisverslag uit Skive, Denemarken van stijn bierkens - WaarBenJij.nu

weekend

Door: stijn

Blijf op de hoogte en volg stijn

25 Augustus 2014 | Denemarken, Skive

Vrijdag avond
vrijdag avond ben ik met nick naar de kebab zaak geweest om wat lekkers te halen, want Hans ging met zijn vrouw en zus uit eten in Skive. Het smaakte zeer goed en met daarna een lekker flesje bier was het een avond vullend programma.

Zaterdag
Zaterdag heb ik s morgens gevoerd en ben ik na het eten mee geweest naar een maïs bek voor aan de hakselaar. Dit was een 2e handse 6 rijige kemper bek. Deze stond een Half uur rijden vanaf het bedrijf waar ik zat. S middags ben ik naar thijs gereden, daar heb ik hem opgehaald en we zijn Horsens de stad geweest. Wij hebben daar wat rondgelopen en gekeken waar we s avonds op stap konden. Rond 7 uur zijn we terug gereden naar het bedrijf van thijs en hebben we gewacht op de andere 2 klas genoten die ook mee op stap gingen. Rond 10 uur gingen we weer de stad in en we waren pas weer in de laten uurtjes terug

zondag
zondag heb ik uitgeslapen en ben ik s middags weer terug gereden naar mijn eigen bedrijf. Daar heb ik s avonds weer de koeien mee gedaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Skive

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Oktober 2014

8e week stage

29 September 2014

7e week stage

22 September 2014

6e week stage

15 September 2014

weekend 13/14 september

13 September 2014

5e week stage
stijn

,

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 9680

Voorgaande reizen:

29 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: